tp.ico.jpg
Яеgic!dع (သက္ပုိင္): ပထမဆံုးမိတ္ေဆြသစ္

ကြ်န္ေတာ္ဆိုတဲ့ ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ ခ်ာတိတ္တေကာင္
မ်က္စိသူငယ္နားသူငယ္နဲ႔ ရုရွားျမိဳ႔ေတာ္(ေမာ္စကို) ကိုေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ပညာေရးအတြက္ေပါ့.. သူတို႔ဘာစကားေတြေျပာေနလဲ.... ဆိုတာကို က်ေတာ္နားမလည္သလို.... က်ေတာ္ေျပာတဲ့စကားေတြကိုလဲ သူတို႔ နားမလည္ပါဘူး။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ.... သိပ္မၾကာပါဘူး ကြ်န္ေတာ္ေက်ာင္းစတက္ျပီးသိပ္မၾကာတဲ့ ကာလမွာ ႏွင္းေတြ စျပီးက်ပါတယ္ .... ကြ်န္ေတာ့္လိုခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို ပထမဆံုး စတင္မိတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္ ....။

ကြ်န္ေတာ္က တေယာက္တည္းေနရတာ အက်င့္တခုလိုျဖစ္ေနျပီ တစိမ္းေတြနဲ႔ဆိုေတာ့ ပိုဆိုးတာေပါ့.....။ သူတို႔ေတြက ေပ်ာ္ရႊင္ျမဴးတူးစြာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္ ခႏၶာကိုယ္ကိုစတင္ရိုက္ခတ္ ေဆာ့ကစား ခါစကေတာ့ ေဒါသေတာ္ေတာ္ထြက္မိပါတယ္ .။သူတို႔ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ အေႏြးထည္ အထူၾကီးေတြ ၀တ္ရတယ္........။
သူတို႔ေၾကာင့္ ရွားပါးျပီးတန္ဖိုးရွိတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ေခါင္းရဲ႔ဆံပင္ အနက္ေရာင္ေတြကို လူေတြ မျမင္ႏိုင္ေအာင္
ေခါင္းစြပ္ထူထူၾကီးေတြကိုဖံုးအုပ္ထားရပါတယ္..။ သူတို႔ေၾကာင့္ ေက်ာင္းသြားရင္ ေဘာင္းဘီဖင္ေတြ ကြက္ရပါတယ္ ခဏခဏ ေခ်ာ္လဲလို႔ေလ...။ ဒါေပမယ့္အခ်ိန္ေတြ.. ၾကာလာေတာ့လဲ သူတို႔ကို ကြ်န္ေတာ္ သံေယာဇဥ္ျဖစ္မိလာတယ္ဗ်ာ... အေနနီးတာလဲပါမွာေပါ့ေနာ္ (မည္သူ႔ကိုမွ်မရည္ရြယ္ပါ).................။ ေနာက္ေတာ့ကြ်န္ေတာ္ေက်ာင္းသြားတိုင္း သူတို႔က ကြ်န္ေတာ့္ကို ေက်ာင္းလိုက္ပို႔ပါတယ္.......။ ကြ်န္ေတာ္ေက်ာင္းကျပန္ေတာ့လဲ သူတို႔လိုက္ပို႔တာပဲ.......။ ကြ်န္ေတာ္သူတို႔နဲ႔ေနရတာ ေပ်ာ္တတ္လာပါတယ္..
ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းျပန္သူတို႔နဲ႔ေဆာ့တယ္ ကြ်န္ေတာ့္သူတို႔ၾကားထဲ၀င္ထိုင္ျပီး ဓါတ္ပံုရိုက္တယ္........။ တခါတေလ ကြ်န္ေတာ္စိတ္တိုေနရင္.... သူတို႔ကိုပိတ္ကန္ပစ္တယ္...။ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ဘာလုပ္လုပ္ သူတို႔ကဘာမွလဲ ျပန္မေျပာဘူး ကြ်န္ေတာ္လုပ္သမွ်ကို ခံတယ္..........။ သူတို႔က ဒီမွာေနထုိင္တဲ့လူမ်ဳိးေတြလို လူမ်ဳိးလဲ မခြဲျခားတတ္ဘူးဗ်....။တခါတေလ ကြ်န္ေတာ္ တခုခုကိုစဥ္းစားေနရင္ သူတို႔က ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႔ မ်က္လံုးေလးေတြကို အေဖာ္လုပ္ေပးတတ္ေသးတယ္ ။။။ ဒီမွာရွိေနတဲ့သက္ရွိလူသားေတြ ထက္စာရင္ သူတို႔က ကြ်န္ေတာ့္ကိုနားလည္ေပးတယ္...။ အိမ္ရွင္ေတြ ထက္စာရင္ သူတို႔က ျပီးျပီးေႏြးေထြးတယ္ ျဖဴစင္တယ္ .. သူတို႔ကိုကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္တယ္.. ။ ကြ်န္ေတာ္အမိျမန္မာျပည္ကို ျပန္သြားရင္လဲ သူတို႔ကိုေမ့မွာမဟုတ္ပါဘူး ။။ ဒါေပမယ့္ေလ ဒီႏွစ္ေတာ့ သူတို႔ကို ကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္ေနမွန္းသိရဲ႔နဲ႔ အခုခ်ိန္ထိ ေရာက္မလာေသးပါဘူးဗ်ာ...။ သူတို႔ေရာ သူတို႔သခင္ေတြလို လူမ်ဳိးေရးခြဲျခားတတ္လား...? ႏိုင္ငံျခားသားေတြဆိုအဖတ္မတန္သလို ဆက္ဆံသြားၾကျပီလား.....? ဒါေပမယ့္ေလ သူတို႔ကို ကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္ေနတယ္ဆိုတာေတာ့ ေျပာျပေပးပါ..။ ''ႏွင္း''ျမန္ျမန္က်ပါေတာ့...............................

0 comments:

Post a Comment