tp.ico.jpg
Яеgic!dع (သက္ပုိင္): ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္သက္ဆိုင္သမွ်


ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ စစ္သားတေယာက္ပါ ျပီးေတာ့ HIPHOP ဂီတကိုပက္ပက္စက္စက္ သေဘာက်တဲ့သူတေယာက္ပါ...
ေၾသာ္စစ္သားဆိုလို႔ ၾကင္နာတတ္တဲ့အသည္းႏွလံုးမရွိတဲ့သူလို႔ မထင္နဲ႔ဦးေနာ္ စစ္သားဆိုတာလဲ လူပါပဲဗ်ာ.. ЯaPp3R တေယာက္ဆိုလို႔လဲ ေဟာ့ေဟာ့ရမ္းရမ္းေလးလုိ႔ မထင္နဲ႔ဦး..။ နည္းနည္းဂ်စ္တီးဂ်စ္ကန္ႏိုင္တယ္ ေျပာမရဆိုမရနဲ႔ ေပါေၾကာင္ေၾကာင္ႏုိင္တာကလြဲရင္ က်န္တာကမေကာင္းဘူး.။
ဒီလိုေလးလုပ္ခ်င္ေနတာေတာ့ၾကာပါျပီ ကိုယ္တိုင္ကလဲမလုပ္တတ္.. သင္ၾကားဖို႔ကလဲ ပ်င္းေနလို႔... ကြ်န္ေတာ္က Gam3Я ဗ်...........
အားရင္ဂိမ္းအျမဲေဆာ့တယ္ အေဆာ့ေကာင္းလို႔လဲ ခ်စ္ခ်စ္တေယာက္ေကာက္ရထား၏ :P ကြ်န္ေတာ္လဲ အမ်ားသူငွာေတြေရးသလုိ ကိုယ့္ဘေလာ့ေလးမွာ ဖြဲ႔ဖြဲ႔ႏြဲ႔ႏြဲ႔ေလးေတြ ေရးခ်င္တာေပါ့ ခက္တာက ကြ်န္ေတာ္က စကားေျပာမတတ္သလို စာလဲေရးတက္ဘူးဗ်....။

ဒါေပမယ့္ ဘာမွကို ဟုတ္တိပက္တိ မေရးႏိုင္၊ မတင္ႏိုင္ေသးပါဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ ဘေလာ့ကမၻာႀကီးထဲမွာ မ်က္စိသူငယ္၊ နားသူငယ္ နဲ႔ စာသူငယ္ေလး လိုျဖစ္ေနပါၿပီ။ အဲဒါနဲ႔ပဲ ကိုယ့္ဥစၥာေလးကို တစ္ေနကုန္ထိုင္ၿပီး တစ္စိမ့္စိမ့္ၾကည့္လိုက္၊ ဘေလာ့ကမၻာႀကီးထဲမွာပဲ
လိုက္လည္လိုက္နဲ႔ေပါ့။ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ ေဗဒါမာန္အံကိုခဲလ်က္၊ ငါလိုလူဤဇမၻဴဘယ္မရွိဆိုၿပီး အားတင္းလ်က္ ႀကိဳးစား၍ ေရးလိုက္ေခ်ေလၿပီေကာ။
ခပ္ရွင္းရွင္းေလးေျပာရရင္ ကြ်န္ေတာ္ဆိုတဲ့ ေကာင္ကခပ္ဘ၀င္ျမင့္ျမင့္ေကာင္ပဲ တခါတေလဆို လမ္းေလွ်ာက္ရင္ ေျမၾကီးနဲ႔ဖ၀ါးနဲ႔ လြတ္ေနတာ (ဖိနပ္စီးထားလို႔:P) ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ခပ္ဆိုးဆိုးဂ်စ္သူ တေယာက္လဲရွိေသးတယ္
ေရးခ်င္တာေပါ့ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္ဘေလာ့လုပ္တဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္ ကေတာ့ လူအမ်ားရဲဲ႔ ကိုယ္ပိုင္အေတြးအေခၚ အယူအဆနဲ႔ နည္းပညာေတြဖလွယ္လို႔ရေအာင္ပါ....။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ကေတာ့ စာေတြေရးရတာထက္
ကဗ်ာလိုလို ဒႆနလိုလို စာအတိုအစေလးေတြ ေရးရတာကို ပိုသေဘာက်တယ္ဗ်..... အခုေတာ့သိသမွ် တတ္သမွ်ေလးေတြကို ေရးသားျပီး ပညာရွင္ေတြဆီက လိုက္လံဆည္းပူးေနပါတယ္ သိရင္လဲနည္းနည္းေလာက္
ေျပာျပခဲ့ၾကပါ...။
မွတ္ခ်က္။။ကၽြန္ေတာ္ဘေလာ့ျပဳလုပ္ရာတြင္ကူညီၾကေသာကိုလင္းႏွင့္ ေနာင္ေတာ္မ်ားအားအထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။

0 comments:

Post a Comment